Sunday, July 1, 2007

Hobused

Hobused on olnud minu suur kirg juba lapsepõlvest. Käisin aastaid ratsutamas Martin Kivisoo juures Muhumaal ja Kõljala tallis. Huvist hobuste vastu algas ka minu koolitee Viljandimaal. Vahepealsetel aastatel jäi see hobi veidi kõrvale, kuid nüüdseks olen taas hobuste juures tagasi ja tänaseks on meil kasvamas üle kümne Eesti tõugu hobuse. Nende kohta leiad huvi korral lisainfot www.esthorse.ee

Siinkohal mõned minu lemmikutest

Eestlastele seltsiks ka üks rohkem sportlikuma loomuga täkupoiss Saksamaalt

Käib kibe talliehitus, sest karjale on kohe lisa tulemas

Üks "vanadest tegijatest" meie hobusekarjas

See ruunapoiss on tänaseks leidnud endale uue kodu Soomemaal ja teeb juba tasapidi noortespordis ilma.
Mina ja nemad...
Selle "lille" nimi on Hortensia ja kingituseks ta mõeldud oligi...
Vanaisa koos pojapojaga annavad kingitusele oma hinnangu